avatar Ten blog rowerowy prowadzi Slim z miasteczka Puławy. Od początku 2014 roku jadąc, idąc lub płynąc pokonałem 3718.98 km i zajęło mi to 10d 07h 40m. W zimie, kiedy nie da się jeździć rowerem, chodzę bez podpierania się kijkami. Natomiast ogniska rozpalam przez cały rok.

Wykres roczny blog rowerowy Slim.bikestats.pl
  • Sprzęt Żółto-czarny

Do Woli Gułowskiej przez Dęblin i Ryki

Niedziela, 4 maja 2014 · dodano: 05.05.2014 | Komentarze 0

To miała być wycieczka do Stężycy. Miała być z Arem i była, ale tylko do Dęblina. Dalej pojechałem sam. Aro z zepsutym rowerem (tym nowym) musiał czekać na wóz techniczny i zjazd do domu a ja zostawszy sam zmieniłem plan. Zamiast do Stężycy popedałowałem do Ryk a potem dalej i dalej, wciąż mniej więcej w tym samym północno-wschodnim kierunku. Miałem zamiar zawrócić w Nowodworze ale zaciekawił mnie zielony szlak rowerowy, który doprowadził mnie do Woli Gułowskiej. Tam trafiłem na przygotowania do "Majówki Myśliwskiej". Do domu wróciłem przez Przytoczno, Jeziorzany, Baranów i Żyrzyn. Jeszcze chciałem namówić Ara (któremu na pewno było smutno) na piwo, ale się nie dał.

Ta ścieżka już niedługo pozwoli dojechać z Dęblina do Stężycy po wiślanym wale. Na razie kończy się po kilkuset metrach. Budowa trwa.

Twierdza Dęblin - Fort Mierzwiączka.

Maj

Tego dnia jechałem prawie wyłącznie po asfalcie. Z powodu deszczu, który padał poprzedniego dnia na polnych drogach spodziewałem się błota.

Na terenie gminy Adamów (powiat łukowski) co i rusz można spotkać takich drewnianych ludzików. Ten stoi na brzegu stawu w Nowodworze.

Pomnik pomordowanych w pobliżu Lenda Ruskiego.

Przygotowania do majówki myśliwskiej w Woli Gułowskiej.

Barokowy Kościół Karmelitów Nawiedzenia NMP z XVII w.

Stawy w dolinie Wieprza.

Kościół w Sobieszynie.

Wiatrak w Czołnie.

Z Bałtowa do Puław - jedyny odcinek nie po asfalcie.